2008-08-22

Idag mötte jag David vid Mörby centrum för att åka in till stan och äta en riktigt fet lunchbuffé, PIZZA HUT! Det var lika gott som det var fett men det får man unna sig ibland! Kikade på H&M och idag fick jag med mig två tröjor hem. Kilade in på Åhlens och köpte mig nagelfilar, nagellack och en nagelpenna för det var dags att göra något åt mina hemska naglar. Det blev riktigt fint faktiskt!

Har haft en bra dag jobbmässigt, sitter här och håller alla tummar för mitt drömjobb. Ska dit på torsdag och prata med inte färre en tre stycken! Det kommer att vara mycket nerver men förhoppningsvis går jag därifrån lycklig! Ni får stå ut med lite hemlighetsmakeri!

Livet i Stockholm går lite på halvfart men prio 1 är ju självklart att komma igång med jobb och plugg. Plugg är på väg på posten, ska läsa matte c på distans från mitt gamla gymnasium.


En bild från min egna lilla manikyr!

Kommentarer
Postat av: michelle

Matte C, du är händig du, jag klarade inte ens av matte A :P

fast nu har man börjat plugga igen, dock inte matte, det kommer jag nog aldrig stå ut med hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback