2008-08-26

Idag har jag rört på fläsket för första gången på väldigt länge! Följde med Steffi och Josefin på ett baspass på friskis o svettis här i Mörby Centrum. Det var riktigt skönt och rätt nivå att börja träna på igen. Så förhoppningsvis ska jag försöka fortsätta med det några gånger i veckan!

Mötte upp David i stan idag efter att ha varit på en andra intervju på El-giganten i Täby. Kilade upp till stureplan och tog en Mocha Latte på espresso house. Extremt god! Jag känner hur vuxenheten inom mig gror, kaffe trodde jag aldrig jag skulle få ner i magen men nu är det riktigt smaskigt!

Steffi drog med mig till Täby centrum igår och det var riktigt mysigt, kom hem med jättefina underkläder från H&M, en snygg kavaj, lite baskläder samt smycken. Det är svårt att vara Shopaholic och arbetslös men det går!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kika på en film med älsk. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback