2008-08-29

Igår var jag på DDb stockholm för en arbetsintervju, ddb är en stor reklambyrå med massor av stora kunder, McDonalds, Skoda, Volkswagen o.s.v! Tog tunnelbanan in till St Eriksplan och letade upp Torsgatan 19. Jag möttes av helt underbara kontorslokaler. Våning 8 med glas runt alla väggar. Pratade med deras ekonomichef som var hur trevlig som helst. Ska dit igen på tisdag för att träffa resten av ekonomiteamet.

Så nu har jag alltså två jobbalternativ vilket är väldigt störande! Åker hem till Bollnäs idag så nu får jag lite tid att tänka!


Nördade mig lite med mobilkameran runt st eriksplan!

Kommentarer
Postat av: Ida Legeryd

Haha, jaa, jag har det vissa dagar, men de flesta är inte så bra.. Men jag försökte iaf ;) Hur har du det i sthlm nu? Har du fått något jobb ännu?

Postat av: mh

Vad roligt! Har du tidigare erfarenheter inom reklam? :)

2008-08-29 @ 17:49:29
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback