Ad libitum

Mitt liv levs lite hipp som happ just nu, sagt upp mig från mitt jobb här nere i Hufvudstaden. Varit hemma en hel del i Bollnäs och funderar vad jag ska göra av mitt liv som just nu levs efter behag. Mycket som händer just nu men det mesta ordnar ju upp sig och en dag vet även jag vad som ska bli av med mitt liv!

Julklappstorka!!.... Något jag lider av, jag är en sådan person som bara älskar att ge och att se när människor blir glada av saker jag köpt till dom. I år har jag absolut ingen aning om vad jag ska ge till mina älskade. Julafton närmar sig med stormsteg och jag sitter mest på min rumpa och chillar. Istället borde jag ge mig ut i hetsen med alla andra stressade, svettandes människor! Men även ikväll blir det nog sittande på rumpan!

Lev gott !


Kommentarer
Postat av: Solina

Hej :)

Jag har veckans fråga i bloggen och jag skulle gärna vilja veta din åsikt.



- Vad tycker du om Blondinbella's tv-show?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback