2008-09-02


El-giganten i Arninge/Täby blir min arbetsplats! Ska ringa reklambyrån imorgon och tacka så mycket för chansen, men nej tack. Varför man nu väljer el-giganten före en stor reklambyrå med enorma möjligheter är svårt att svara på. Jag går på magkänsla och vill inte ha ett alltför seriöst jobb med tanke på att jag snart vill vidareutbilda mig!

Så nu har jag alltså en vecka på mig att bara glassa runt i storstaden och mysa!

Tomorrows to do:

Boka tid hos tandläkaren. (VILL INTE!)
Ringa ddb och tack nej till platsen där.
Lite hemmaspa, naglar, bodyscrub o.s.v
Förhoppningsvis lite motion. (kanske kan ta med mig det lilla lurviga monstret ut på en prommis)

Nu ska jag tanka ner nåt roligt att titta på och lägga mig och vänta på david som är ute på krogrunda. Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

Ser att du fått ett jobb nu, Grattis! Bra att du gick på magkänslan, det håller nog mest i längden.



Här är det också segt, ska läsa lite kurser på komvux bara & jag letar jobb. Hoppas att det dyker upp något snart. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback