Fortfarande ett barn?

Ur mina högtalare strömmar det gladpop för hela slanten just nu, riktig barnslig pop, Amy Diamond, vilket är det bästa jag vet! Frida Sandens låt nu eller aldrig får mig att bli så sjukt glad! Ingen bra låt i sig, men glad och "sjunga med vänlig". Jag har någon böjelse för allt som är lite löjligt och barnsligt. Jag är såå förstjust i massor av barnsliga filmer! Föräldrafällan med Lindsay Lohan är helt sjukt bra! Har sett den hur måånga gånger som helst! Jag värnar om barnet i mig helt enkelt!

Kollade på SATC filmen igår och grät floder. Normalt? Den var väl helt okej, lite trög men ändå en fin film!



Kommentarer
Postat av: MH

Låter bra! Har du haft en bra helg annars? :)

Postat av: bitte

hela jag är barnslig å jag älskar det

2008-10-01 @ 15:36:47
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Ida Legeryd

Jag såg den alldeles nyligen jag med, jag tycker att den var jätte bra! ;)

2008-10-14 @ 17:24:40
URL: http://idalegeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback