Bott i bilen idag.

Ja idag gick flyttlasset från Bollnäs ner till Uppsala :) men vägen dit var lång om man säger så :) Allt var inpackat o klart så jag och David sätter oss i bilen och börjar rulla söderut. lagom i Norrlandsporten inser jag att jag glömt cykeln! Inget litet tjafs utan min cykel. Så det var bara att vända och rulla hem igen. Lagom tills vi är på väg söderut igen så får jag en sms-avisering från adlibris att min studentlitteratur finns att hämta på spelbutiken i Bollnäs. Så det var bara att vända igen. Herregud, kändes som att jag aldrig skulle komma från Bollnäs.

Väl framme i Uppsala slängde vi in alla grejer där jag ska bo sen rullade jag och David vidare till Stockholm där jag är nu :) har käkat myst vid tvn och förhoppningsvis blir det sängen och kika på Greys Anatomy!

'
Den här vägen ser då bra mycket mysigare ut än e4-an! :)

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin Tisdag :)

Postat av: emma

Uppsala ligger väl knappast inom norrlandslanskapet, ?? Hoppas du trivs :) Kram

2009-08-25 @ 17:25:58
Postat av: Johanna Malm

Haha, Norrlandsporten är ett ställa cirka 3 mil söder om Bollnäs. Inte Uppsala!

2009-08-25 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback