En afton med god mat.

Blev kräftskiva i litet format ikväll med mamma, tomas och sara. Har aldrig förstått mig på det här med kräftor! Det är ju såå mycket pyssel för att få ut kött lagom till att få en myra mätt. Gott är det dock och stjärtarna är ju lite matigare :) Imorgon bär det av till Sundsvall för att titta på skolan och en liten stadsvandring. Hoppas även på lite shopping om min skatteåterbäring behagar att dyka in på mitt konto :) Blir lite bilder imorgon då från sundsvall om jag kommer ihåg att ta med kameran!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Härliga bilder, Johanna :)

Blir kräftskiva för oss med imorgon. Håller med dig om vilket himla pyssel det är för att få ut köttet, men ack så gott är det.

Vore så skoj att träffa er igen :)Så kanske grillning hos Sara är nåt att tänka på? :)

2009-08-04 @ 22:08:13
Postat av: Jasse

åh kräfotr var längesedan!

Postat av: Hannes

Vad skall du hitta på imorgon? =)



Kram!

2009-08-05 @ 00:50:17
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback