En kväll med braköl!

Ja, ikväll blir det tydligen Fest med stort F här ;) Jag, David och Gabbe. Det blir en sjudundrandes fest det. Det tror jag iallafall. Och några riktiga braköl blir det inte för mig då jag är en konstig Norrlänning som inte kan dricka öl! Det går bara inte. Jag får i mig en klunk sen börjar kväljningarna. Sjukt äckligt. Därför har jag ett äss i rockärmen ikväll. Nämligen Roséöl. Jag vet, det låter så sjukt äckligt men man lär väl ge det en chans? Detta kanske är min inkörsport till att kunna dricka öl. Nu är inte det något jag strävar efter något överdrivet men det kan ju vara bra. Det finns ju tillfällen när någon har kommit fram till en på krogen och har köpt en öl åt en. (Nu ska jag inte smickra mig själv med att säga att detta händer ofta, men det har hänt). Då kan det ju vara kul att kunna dricka den också ;)



Min rosa braköl! Me like;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! hoppas du år en riktigt bra och trevlig kväll (: / http://lonatrogen.blogg.se

2009-08-26 @ 19:23:38
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteende är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkla bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-26 @ 21:30:54
Postat av: Lisa

Tävling i min blogg!



Just nu har jag en tävling i min blogg. Den är helt gratis och väldigt lätt att medverka i. Allt du behöver göra är att skriva att du medverkar i min tävling och länka mig. Svårare än så är det inte.



Första priset är ett flätat armband med en peace berlock. Armbandet har ett värde på 200 kr.

Postat av: Lisa

Tävling i min blogg!



Just nu har jag en tävling i min blogg. Den är helt gratis och väldigt lätt att medverka i. Allt du behöver göra är att skriva att du medverkar i min tävling och länka mig. Svårare än så är det inte.



Första priset är ett flätat armband med en peace berlock. Armbandet har ett värde på 200 kr.

Postat av: michelle

Är du säker på att vi är släkt? Här slinker ölen i som saft en sommardag! ;P

2009-08-27 @ 07:28:21
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: anna

Roséöl har inte direkt samma ljuva klang som rosévin men ge det ett försök och återkom med resultatet! ;)

2009-08-28 @ 00:00:25
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: michelle

Haha ja det kan man ju tycka men det här är inte fördta gången, trots att jag har 17 månader nu så händer det lite då och då. once a junkie always a junkie, i deras ögon.. Haha ja bmfk fo shoe!

2009-08-28 @ 07:35:16
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback