Förlåt förlåt!

Hiskeligt dålig uppdatering från min sida! Har inte blivit av bara, när David väl är här tycker man det är så skönt att bara vara och njuta av varje stund. I lördags var det iallafall dags för tomas (min mammas sambo) stora 50 års fest. Egentligen 150 års fest eftersom den hölls med 2 av hans vänner som även de fyllde 50! Det var hur trevligt som helst! Bland det roligaste jag varit på i hela mitt liv. En festkväll man inte ville skulle ta slut helt enkelt!

Men vid 2 tiden beställde mamma taxi åt mig, Stina och Johan och henne så då blev det hemfärd. Taxichaffisen hade tydligen skrattat rätt så bra åt min o Stinas lilla diskussion om kött och dess konsistens ! Kan bli många konstiga diskussionsämnen när man är lite rund om fötterna. Efter en halvtimme någonting kom herrarna hem så jag följde med in till grannen på efterfest :)


Sara serverar bål ;)



Kommentarer
Postat av: em

Tack så jättemycket! :) Allt bra?

Postat av: sandra

haha.. det brukar bli hemskt roliga konversationer då man är fuller.

2009-08-12 @ 17:38:25
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: emma

Kul att läsa din blogg, Uppdatera MERA!! =D

2009-08-12 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback