Har en bra magkänsla!

För det första: KÖP ALDRIG ROSÈÖL! Det var det vidrigaste jag någonsin har druckit. Vilket kanske inte kommer som en chock för de flesta. Men, man måste ju prova.

Nu är jag iallafall i Uppsala, sover min första natt i mitt nya hem inatt. Imorgon blir det en driftig Johanna ska ni veta. Det ska packas upp, lagas punktering, handla mat, städa, och förhoppningsvis hinna mig ut på en promenad också. Och just de, ska kolla in tvättstugan och soprummet också! ;)

Nu ska jag dock krypa till kojs i mina nya grönblommiga sängkläder från hemtex.

Och btw, tydligen har mina grannar högljutt sex med balkongdörren öppen,... wiiie!

Natti!

Kommentarer
Postat av: anna

Nu blev man ju genast jätteangelägen att komma och hälsa på dig asap. Haha, eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback