Sjukt trött, men på G!

Ja klockan 9 imorse bar det av mot Valbo, IKEA. Blev allt från Diskhanddukar till fotoramar :) Det var mysigt att spatsera runt där och handla saker till sitt eget boende! Sedan blev det gallerian en sväng också med lunch och inhandlade ett linne och en tröja på Gina Tricot, man kan ju inte låta bli!

Väl hemma försökte jag sova en stund men dörrklockan vägrade sluta ringa, kom folk hela tiden! Så min sovstund gick fullkomligt åt skogen. Man får sova när man dör.

Nu sitter jag o väntar på att Josefin ska komma o hämta mig sen blir det Lenninge och vinkväll med Sara, Natalie, Josefin och någon jobbarkompis till Josefin! :) Ska bli väldans trevligt! :)

 

Hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: michelle

ikea = kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback