Väntan

Sitter och väntar på David! Hela dagen har gått åt till att undvika solen efter att ha solat lite drygt en timme. Det har varit så fruktansvärt hett så det funkar inte att sola om man inte ligger vid vatten!

Måste beklaga mig över att Elfsborgs lottning i europafotbollen blev Lazio! Shiiiiet! Önskar att jag kunde åka ner till Borås och kolla på hemmamatchen men det kommer det väl inte att bli tillfälle till! Får skicka dit pappa så får han hålla mig underrättad via sms!

Nu kom precis min bror från Uppsala så ska ta lite familjemys framför tvn :)


Ego pic! ;) Den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida josefin engdahl

Hejsan! Skulle höra om du vill vara jätte gullig och rösta på mig i veckans blogg, Skulle verkligen bli jätte glad då. Tack på förhand, Mycket fin blogg :), Länken hittar du längre ner i min blogg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback