Snart så!

Jodå, sakta men säkert börjar det att ta form nere i min lägenhet! Soffbord och Köksbord som saknas bara och sen självklart lite jobb på myskänslan men det får komma sen!

Ska ner på stan en sväng med Josefin nu, måste köpa en antennkabel t.ex. och även kanske någon fin krukväxt att ha i köket!

Nu får jag väl ta och bjuda på några lägenhetsbilder. Men det är långt ifrån klart!


Älskar verkligen fönstret och snedtaket i köket!


Såhär blev då gardinuppsättningen ;D utanför skymtar ni min enorma balkong ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vilket mysigt kök :)

Postat av: Hanna

Bor du i Bollnäs ?:)

2009-10-12 @ 15:05:49
URL: http://hpearsson.blogg.se/
Postat av: anne

vill se meeeeeeeeeeer :)

2009-10-13 @ 13:49:51
Postat av: Bettan

Hoho, vart bor du någonstans? Öster?

2009-10-13 @ 14:58:34
Postat av: Malin

ser fram emot inflyttningsfika nu, Johanna ;)

2009-10-13 @ 22:34:02
Postat av: Malm

Hallå på er allihopa! Elin: ja jag diggar köket också!! Jättemysigt är det. Hanna: ja jag bor i Bollnäs. Anne: du ska få se mer sen när det är klart!! ;) Bettan: jag bor ut mot vågen mittemot shell. Det lär väl vara öster? :) Malin: ANYTIME!!! :)

2009-10-14 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback