Rubriker är inte min grej!...

min uppdatering är ungefär lika frekvent som,.. ja, jag kom inte på något bra så det där skiter vi i! Tror ni förstod poängen iaf! Det har hänt en del här hemma hos mig sen sist, David var här och det var mysigt som vanligt! Jag och mamma har bokat utlandsresa, jajjemän den 15 juni bär det iväg till Mallorca! Jag har fått sommarjobb vilket jag är extremt nöjd med! Skönt att tjäna lite pengar nu så här när elräkningen och restskatten kom på samma tid! Får iofs ligga ute med pengarna men jag tjänar ju ihop dom sen iaf! Jaja, bara att hosta upp men satan vad det kommer att kännas i plånkan!

Idag fick jag hem ett roligt paket, nämligen detta:

Smink från eleven.se :)

Nu är det jag och godispåsen och tvn som ska umgås ikväll. Imorgon blir det en myskväll med Josefin och Anna
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback