A rainy day

Tänk att det regnar faktiskt utomhus! Det är ju tråkigt på sätt och vis men det tar ju bra på snön! Mitt favoritvårtecken är varken blommor eller värme utan faktiskt när dom har varit o sopat alla trottoarer rena från allt grus som blivit kvar när snön smält. Det tycker jag är helt fantastiskt.

Hade tänkt färga håret idag men nu orkar jag faktiskt inte. Ska följa med mamma på stan och köpa blommor också ska jag köpa hårfärg så får vi se när färgningen blir av. Ikväll ska jag följa med mamma hem till Mia som fyller år så det blir trevligt. Imorgon fyller Josefin år, wiiiiie, så då får man fira henne också. Tycker alla fyller år i mars!?

Nu till lite roligare saker! Jag har ju glömt att visa er mina senaste jobb! Först var jag ju och gick Victorias Secrets fashion show! Ni kanske såg mig? Ajja, om inte så kommer det här :)



Och sen var man ju tvungen o gå på någon tråkig tillställning med billig champagne och kåta skådisar. Fick be Robert Pattinson sluta kladda på mig!


Och ni ser ju makeup-artisten jag fick... kunde ju inte sminka för fem öre! fyfan!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback