Blir så jädrans förbannad!

Läs inlägget nedan om ni ska förstå någonting! Jag blir så fruktansvärt förbannad över att folk tror att dom har rätten till en massa förjävliga saker! Jag har blivit bestulen på saker och nu är det någon som använder mitt namn för att göra människor ledsna!? Hur kan man ens göra sådana här saker? Det finns vissa människor som jag inte kan förstå hur dom kan leva med sig själva! Jag försöker att alltid vara trevlig och snäll men vad fan får man tillbaka för det? Jo man får en jävla massa skitsnack från folk man aldrig har träffat. Man blir bestulen på saker man har sparat för att kunna köpa och nu detta! SNÄLLA MÄNNISKA GÅ OCH DÖ! Det finns inte luft nog på denna jord åt sådana som dig.

Overreacting? Nej bara jävligt less på att aldrig få snälla saker tillbaka!

Det där är mitt fuck u finger - och du kan sätta dig på det och rotera!


Nu, pytt i panna!

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Får du också röd fläck på halsen när du är upprörd?:P Förstår att du är det, förjävligt!

Postat av: Pedersen

Att man aldrig slutar bli förvånad, det finns folk till allt! Så sjuka människor utan liv, fy fan!



Hoppas du har lyckats förklara dig till dem som "han/hon" skrev till! Stå på dig tjejen!



Kraam

2010-03-18 @ 22:16:34
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback