I feel bulletproof!

Jag börjar äntligen hitta tillbaka tror jag, till den jag längst inne är och det är så grymt skönt. Jag blir så fruktansvärt glad över att det börjar blir vår! Jag är verkligen ingen vintermänniska och nästa vinter emigrerar jag for sure! Så less på kylan, mörkret och alla kläder man måste sätta på sig för att inte frysa arslet av sig när man går ut! Jag tror att jag lider av årstidsdepression!


Ska kila iväg o möta mamsen nu! Självklart håller vi tummarna för Bollnäs ikväll!



Kommentarer
Postat av: Pedersen

Jasså? Men då MÅSTE du prova det! Jag var väldigt skeptisk innan, tyckte mest det såg äckligt ut. Men Johan var frälst och fick mig att smaka, och jag älskade det! Eller första gången jag åt det var det helt okej, men andra gången älskade jag det! :) Det bästa jag vet nu!



Urmysig halsduk du har på bilden! :) Jag vill också ha vår! Idag har det varit vår och sol i Skara, men man vågar aldrig hoppas för mycket för rätt som det är så började det väl börja snöa igen :p



Kram!

Postat av: Rami

DIGGAR DIN STORA HALSDUK ;)

2010-03-13 @ 20:15:53
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback