Onödiga listor!

Jag tycker fortfarande att bland det roligaste som finns är att läsa andras bloggare helt onödiga listor! Så varse, här får ni några listor om mig ;)

Vad heter du: Johanna, mitt mellannamn får ni aldrig! mohaha
Var bor du: Bollnäs
Trivs du där: Ja det gör jag verkligen! Men kommer nog sticka en vacker dag.
Brukar du läsa horoskop: Ja, lite då och då, men jag tar det inte så seriöst.
Har du körkort: Ja, tog det sommaren 2007?
Favoritdjur: Häst
Festar du mycket: Nej inte direkt faktiskt
Sprit, cider, vin eller öl: Vin, cider och sprit. ALDRIG öl!
Brukar du bli för full: När jag väl dricker brukar det bli så, men aldrig så jag beter mig illa!
Antal kuddar i sängen: 2 st! hatar när jag måste dela med mig! Vill ha 2 själv!
Äger du ett busskort: Nej
Vad åt du till frukost: Idag, mint-noblesse och gräddtårta
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Få klart vad jag vill bli
Hur svarar du i mobilen: ja Johanna
Antal timmar sömn inatt: 10 timmar ungefär
Sov du ensam: Ja
Din hobby: Ingen speciell sådär
Vad är det för veckodag?: Söndag
Vad åt du senast: 2 grillade hamburgare
Vem fick du sms av senast: Anna W
Vem ringde dig senast: David :)
Godaste ölen du druckit: Svår fråga eftersom jag hatar öl. Men typ någon ljus öl om jag måste, corona?
Vilka hårfärger har du haft: Rött, blond, mörk
Vad såg du senast på TV: Blåsningen, great shit! (Y)
Vad läser du för bok just nu: Ingen, har precis läst ut breaking dawn och på tur står en kursbok.
Längd: 169 cm
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Någon blandning mellan ljus och mörkbrunt.
Är du kär i någon: Jajjemän!
Vad gör du om ett år: Pluggar någonstans i Sverige.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte för tillfället
Dricker du: Ja.
Vilken parfym använder du: Just nu, paris hilton - heiress
Vilka skor använder du: CONVERSE typ varje dag :)
Dagens klädsel: Rosa skjorta, skinnjacka, svarta jeans och converse ;)
Smeknamn: Malm? inget annat vad jag vet ;D
Höger- eller vänsterhänt: Höger, tråkig
Stjärntecken: Tvilling

Rädsla
: Att bli ensam
Målsättning: Att leva mitt liv som jag vill enbart präglat av vad jag vill och vad som gör mig glad!
Styrka: Enveten som sjutton kan jag vara om jag vill!
Svaghet: Osäkerhet och nervositet.

Din första tanke när du vaknade idag: Satan vad trött jag fortfarande är!
När somnar du: Tidigt ;)
När du inte kan sova: blir jag fruktansvärt frustrerad och vrider o vänder mig i timmar.
Svär du: O ja! Alldeles för mycket!
Duschar du varje dag: Ja! Fast kanske inte alla söndagar
Röker du: Nejnej
Är du förälskad: Ja!
Tror du att du någonsin varit kär: Jag har haft den lyckan! Och har..
Gillar du skolan: Jag tycker om att lära mig saker sen tycker inte jag att den svenska skolan är utformad som den borde.
Vill du gifta dig: Helt klart! Har redan fantiserat ihop mitt drömbröllop! Men väntar några år!
Tror du på dig själv: Egentligen för lite men det händer!
Tycker du att du är hälsosam: Haha långt ifrån! Jag är en tickande bomb!
Gillar du åska: Jadå det gör jag väl.
Spelar du något instrument: Har spelat klarinett när jag var yngre. Nu skulle jag vilja lära mig spela gitarr!

Har du under den senaste månaden…

Druckit alkohol?: Ja
Gått på dejt: Nej jag behöver inte det längre. Och dejt med David blir inte så ofta när man har 30 mil mellan sig.
Kysst någon: Ja!
Shoppat: Har blivit lite smått o gott!
Ätit en hel ask müsli: Haha nej verkligen inte!
Ätit sushi: Nej, men jag vill gärna prova!!
Stått på scen: Nej! Och jag är inte direkt någon som man får upp på scenen utan en bra fight!
Bakat: Hmm nej jag tror inte det.
Nakenbadat: Nope!
Färgat håret: Inte senaste månaden tror jag. Men det börjar bli läge!!!
Stulit något: Nope!

Har du någonsin…

Däckat eller varit jättefull: Haha jadå!
Blivit upptäckt under “akten”: Har hänt. Inte direkt så pinsamt tycker ja.
Blivit nerslagen: Nej då! men finns några man gärna skulle nita!

Hur ska din drömkille/tjej vara? Mörk! Charmig, spontan, omtänksam, trogen! 
Antal människor du skulle ge ditt liv för: De människor som jag står nära skulle jag göra VÄLDIGT mycket för om det behövdes!
Antal CD-skivor du äger: Ingen aning faktiskt, det är väl typ alla hits for kidz och vengaboys jag hade när jag var mindre.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Det har hänt några gånger. Men jag lyckas se ut som skit varje gång!


Det är faktiskt ganska roligt att svara på alla frågor! :) Hoppas de var kul att läsa!


Kommentarer
Postat av: alex

Svar:

A precis!

Take care /alex

Postat av: DJUSTD

fin blogg du har! :)

2010-03-14 @ 23:37:08
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Neha

Hehe okej:D

Hur är det med dig då?=)

2010-03-15 @ 00:52:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh tackar va snäll du är ;D <3

2010-03-15 @ 10:04:49
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: photoblog by malinhe,

2010-03-15 @ 17:31:43
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: photoblog by malinhe,

kikar bara in och önskar dig en superkväll! ♥

Kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-03-15 @ 17:31:44
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback