Världens mest risiga dag!

Igår var det nära att jag bad någon avrätta mig! Jag satt på mammas arbetsplats och skulle hjälpa henne med datorn när det började snurra som fan i skallen. Men jag fortsatte och det blev värre o värre. Till sluta låg jag på golvet på mammas rum och trodde jag skulle spy när som helst. Kallsvettades och hyperventilerade och hela rummet snurrade. La mig i baksätet på mamma och Tomas bil och låg i mammas säng hela eftermiddagen med en sjal knuten för ögonen! Framåt kvällen blev det bättre men jag är fortfarande yr idag. Så nu ska jag vila idag så hoppas jag för guds skull att jag slipper den här J*VLA yrseln!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta men vad menar du med de. . ?

Postat av: Anonym

Att jag inte ska vara ute i de fria?

2010-03-17 @ 08:40:18
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback