Vilken fantastisk vinst!

Ojojoj, jag har fortfarande hjärtat i halsgropen men nervositeten börjar ebba ut nu. Jag är så stolt Bollnäsare så det finns inte! Vilken kämparglöd, ojojoj! Jag älskar Bollnäs Gif! Nu gäller det att dom har en vilja av stål nästa match och pissar på Sandviken - igen ;) !

Jaja, dagen fortsätter och morbrors 50års fest står på schemat ikväll! Jag har tydligen blivit utnämnd till chaffis så det blir en nykter afton men god mat och roligt sällskap är ju minst lika bra. Är fortfarande lite krasslig så det är nog lika bra att jag håller mig borta från alkoholen! Kameran har jag med mig i högsta hugg men det brukar ändå bli dåligt med bilder men ska försöka fota lite ikväll iallafall!

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!
Pusss

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar så jättemycket ;D <3

Postat av: Jossi

Söt blogg :D

2010-03-14 @ 09:19:02
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback