Min lista!

Ja, jag har skrivit en lista på Josefins blogg angående ämnet konstiga saker vi har för oss. Grattis mina vänner, ikväll bjuder jag på mig själv!

1. Jag lever efter mottot om något är gott var för sig så är det också gott tillsammans.
2. Jag luktar väldigt ofta på mina fingrar, I know, discusting!
3. Snart är det jag som är kung (lejonkungenlåten) är det bästa mot biltrötthet. På högsta volym med fönstret nere och jag som sjunger med allt jag kan!
4.Måste alltid kolla att ytterdörren är låst minst 5 gånger typ innan jag går o lägger mig. Tvångstankar?
5. Steker alltid fläskkött och kyckling till förbannelse för att jag är livrädd för salmonella och allt annat konstigt! Hellre snustorrt kött!
Och i Josefins (diktatorns) blogg fick man bara ha 5 punkter! Men, här i min blogg får man ha hur många eller hur få man vill! Mohahaha, så här kommer punkt 6:
Jag har alltid varit smått kär i David Hasselhoff! När jag var liten hade jag skrivit ut svartvita bilder på min hjälte som jag klistrat på en kartongbit som jag hade vid sängen. Dessa bilder pussade jag på när jag skulle sova så dom blev lite blöta och utsuddade! haaha
Det var allt för ikväll och det var inte lite tycker jag.
Ja, av någon anledning kan jag inte göra mellanrum mellan de olika styckena. Men jag orkar inte reda ut varför.

Kommentarer
Postat av: ek

disgusting*

2010-10-04 @ 02:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback