Another boring sunday!

Har varit sjuk och ensam i helgen eftersom David varit i Ropnäs! Tomt! Börjar ordna upp sig igen men har fortfarande ont i huvudet och känner mig rätt slut i kroppen! 
 
Imorgon hur som helst, om jag känner mig pigg nog, börjar nollningen av höstens systemvetarettor! Eller nollningen börjar i vilket fall men vi får se om jag kan vara med (syftningsfel, och jag har picky friends). Har sett fram emot det i stort sett hela sommaren så jag hoppas att jag frisknar till och att det blir bra väder! 
 
Apropå ingenting vill jag ge en stor eloge till min far som igår cyklade 9 mil i Tjörn Triathlon för funktionshindrade!! Grymt jobbat farsgubben med bara ett fungerande ben och ett låtsasben!
 
 
 


Pappa längst fram! Bilden tagen från www.tjorntriathlon.com

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback