Biting the dust..

Det var jag som fick ta på mig att lämna vår kära bil på verkstaden imorse kl 20 i 7. Kändes jättekul att gå upp kl 6 vilket jag knappt gjort sen gymnasiet, (I know sjukt slappt). Bör tilläggas att min stackars sambo kliver upp 05:20 varje morgon så jag kanske bara ska vara tyst? Jag lämnade i alla fall bilen där och hade tänkt hoppa på bussen hem men det var en jättefin morgon så jag tog en hurtig promenad hem i det fina vädret! Jag frös som en röv på morgonen så jag hade tagit på mig typ 3 tröjor o en jacka så det blev fruktansvärt varmt på promenaden! Väl hemma somnade jag som en stock och sov väl en 2 timmar. 
 
 
Mitt blåa nollningslag vann vinfotbollen igår medan jag var iväg o red! SJUKT STOLT! Bra jobbat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback