Nollning,.. åh kära nollning

Jag tror jag börjar bli för gammal för att festa, tragiskt tänker ni? Well, samma här! Jag kan tycka mig se några tecken hos mig själv som gör att jag tänker; kanske bara ska stanna hemma istället??
 
1. När man tycker att de flesta runt en är så dryg så man bara vill nita dom, istället drar man på ett halvhjärtat leende för att få dom att tro att man är game!
 
2. När man inte finner det väldigt roande längre att dricka en irish car bomb (en shot med hälften bailey's hälften whiskey som sänks ner i ett stort glas guinness-öl) MMmmmmums???
 
3. Man står o halvglor lite på dörrpersonalen på nationerna o tänker att det vore förbannat skönt att sitta ner en stund så den värkande ryggen får sig en paus.
 
4. Den sista punkten, men ack så viktig, när man tycker att "nu har jag varit ute rätt länge, bäst att börja bege sig hem",...... på vägen hem är fortfarande ICA öppet. (happened once!)
 
Men, ni ska inte tro att jag ger upp så lätt, på't igen bara!!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, gillar femman!

Postat av: litejosefin.blogg.se

OJ! Fyran. Tog för givet att det var en lista på fem punkter (alla vet att en lista ska ha fem punkter) och tänkte därför att den sista = femman :P Tokigt!

2012-09-16 @ 21:55:37
URL: http://litejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback