New years

 
2013 alltså, tar alltid ett tag att inse att tidigare år tagit slut. Man skriver alltid fel en viss tid. 2013, jag blir 24 år, hur hände det? Känner mig för det mesta som en tonåring och får panik när jag inser att det är de som är 10 år yngre än jag som nu är tonåringar. HJÄLP!
 
Kände visst av någon slags vuxenhet idag ändå då jag bestämde mig för att prova en kopp kaffe med mjölk till frukosten. Blev brutalt slagen i ansiktet av smaken återigen. Hur kan människor hälla i sig det? Det går ju bara inte?! Det verkar dock vara någon slags initieringsrit för att accepteras av den vuxna befolkningen. "Nähe, du dricker inte kaffe alltså?"  - Nej det gör jag inte. Skit samma!
 
Ska ta tag i dagen nu,..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback