Skogsmulle gånger 2.

Jag och Anne har varit ute o traskat i skogen riktigt rejält, mör i hela kroppen. Så skönt att komma igång att aktivera sig lite. Har varit riktigt dåligt med det på sista tiden. Det är skönt att ha någon att gå ut o gå med. Promenaden blir lättare när man inte behöver fokusera så mycket på träningen utan man bara går o pratar med varandra. Vi var ute och gick i närmare 2 timmar så det lär väl ta lite på hullet :)



Efteråt blev det allbran-flakes med egenplockade hallon :)
A la Laila, anne ;) jag kan också ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄNTLIGEN har du börjat uppdatera igen ;) Keep it up this time! :)

Postat av: Malm

OF COURSE ;)

2009-08-04 @ 10:43:04
Postat av: anne

haha.. det är fan slut med dig malm ;) men inte fan tycker jag om dig mindre för de! I LOVE YOU and jag ska nöta din om du nöter min. hoppas jag får nån som läser iaf!

2009-08-04 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback