Arg..

Ja, nu är jag arg på mig själv! Jag hade guldläge idag men jag slängde bort det, som att missa öppet mål. Nu klurar ni på vad sjutton jag pratar om. Och det kära vänner, ska jag berätta, jag hade chansen att visa er sveriges fulaste frisyr idag. HÄR, i min blogg! Men nej då mitt scoop gick käpprätt åt helskotta eftersom jag inte vågade ta upp mobilen och fota denna personen bakifrån då rädslan att han skulle vända sig om och konfrontera mig var för stor. Men, jag var på väg, men precis då stannar han med sina sjuttioelva pantpåsar för att vila? Och jag kan ju inte gå framför honom o fota. Min besvikelse är enorm!

Idag är en fruktansvärd dag! Jag har mensvärk och vill dö! Jag känner mig som en val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback