Semestern är slut..

Inte för mig och David men för alla andra verkar det som. Färjeköerna som brukar kunna vara kilometerlånga under sommaren har nu reducerats till någon enstaka bil och linjebuss. Solen lyser med sin frånvaro ;) och det är allmänt dött på parkeringar runtomkring här. Känns lite ödsligt men inte gör det oss någonting. Vi njuter som bara vi kan ändå! David står i köket (!) och håller på med laxen, västerbottenpajen och allt annat smaskigt som ska sköljas ner med vinet ikväll. Hade tänkt mig att jag skulle gå ut i trädgårn och plocka lite björnbär och äta det med glass men vi får se om det orkas med. Idag har varit en rekreationsdag och det behövdes tror jag, i vilket fall har inte vädret bjudit in till något annat heller så! En liten promenad samt en biltur till fiskebäckskil har vi åstadkommit iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback