Hör och häpna!

Jag har varit på gymet idag! I hela 45 minuter och slipat på att få bort fläsket! Nu ska det bara bli en vana istället för en engångsgrej. Dock flyger jag omkring överallt och provar alla maskiner eftersom jag kan nada om hur och vad man ska träna. Men huvudsaken är väl att man rör på sig!?

Kom iallafall hem och var vrålhungrig men relativt säker på att inget fanns hemma,.. Men klurig som jag är hittade jag blåbär och hallon i frysen och havregryn i skafferiet och det satt så fruktansvärt fint! Som bomull i magen! :)



Kan säga att det inte var helt lätt att få med både skålen och tummen eftersom jag inte hade någon hand kvar att ta bilden med så då fick det bli tån istället! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback