Inspiration..

Håller på att planera lite inför lördag kväll. Vad vi ska äta, ska jag baka något? Förrätt? Ja, jag knåpar på lite här så får vi se hur det slutar, mitt kök är inte heller det största men något fint och smaskigt ska jag väl kunna slänga ihop?

Iallafall villl jag tipsa om en helt underbar blogg som jag ramlade in på idag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör den så bra men designen är fantastiskt och man vill bara baka, baka och baka! Sitter o klurar på om jag ska göra brownies tills på lördag men det finns så mycket annat smaskigt på den här bloggen så jag kan inte bestämma mig!



http://kalasgott.blogg.se

Nu ska jag fortsätta knåpa på meny och drinkar och kanske någon rolig lek tills på lördag! I´m out.


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sV; tack så mkt :D allt bra?:)

Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: ^^



Av ren nyfikenhet; hur många timmar lägger du på bloggen varje dag?

2010-05-19 @ 20:18:59
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback