Sovit som en kratta!

Sovit som en total kratta inatt, vaknade och somnade om vartannat fram tills halv 5. Varmt som fasiken var det i lägenheten också fast jag har elementen nere på NOLL. Man blir aldrig nöjd med situationen för nu är det helt plötsligt för varmt istället för kallt men så är det. Lakanen klibbar fast på en, hua! Ååh, just ja, inatt har jag sovit naken,.. mmhmm spännande va? Det var ju så fruktansvärt varmt så det en plagget efter det andra åkte av och till slut var det inga kvar ;D haha. Men särskilt bekvämt vet jag inte om jag tycker att det är?

Jag har haft en helvetisk natt, men nu ska jag ta o hoppa in i duschen, ringa mamma och fråga om hon vill kila på stan med mig lite senare och stoppa något i magen :) På lördag kommer det att bli en afton utan begränsningar hemma i min lilla lägenhet för då blir det födelsedagsfirande på hög nivå! Av mig ;)




Bjuder på en mysig sommarbild från 08 ;)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så tråkigt när man sover dåligt!

Postat av: Carolina [fotograf]

Sv: Usch ja, förstår inte varför dom skickar sånna mejl eller ännu värre, när de ringer upp en och säger att man ska ange sitt banknummer. Vad tror dom. Stackarna som går på det...



Jättesöt du är på din headerbild :)

2010-05-19 @ 12:21:03
URL: http://caroflina.se
Postat av: Jennifeeer [FOTO]

Det är så typiskt! Det är en av de värsta sakerna med sommaren, att det blir så varmt när man ska sova. Men man bör inte klaga, för det är ju vinter längre!



Ha en bra dag!

2010-05-19 @ 12:47:43
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback