På mammas jobb...

Sitter hos mamma och väntar på att det ska bli tid för avresa till Uppsala. Ser fram emot familjemys o fet mat! Har suttit nu och försökt ta ett bra kort med mammas webbkamera. Hur gick det då? bajs! Den sämsta webbkameran ever. Såg ut som ett spöke, det gör jag också iofs för vem orkar gå till ett solarium? eller smeta in sig med brun utan sol typ varje dag och skrubba som en idiot för att inte se ut som bollnäs bandys maskot. D.v.s. en bandyboll. En bandyboll är orange, alltså så som jag skulle se ut om jag inte skrubbade mig och donade en massa innan jag tog på mig bus. Förstår ni?

 

Därför tänkte jag bjuda på en bild från den tiden när jag orkade hålla på me sånt där, sola och fixa naglar o grejer. färgade håret gjorde jag nog lite oftare också. en gammal bloggbild:

 

haha, posen och allt annat är under all kritik, men naglarna o brännan kan man inte klaga på! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback