Sådär..

Sprang en runda måndag och tisdag, på onsdagen drog jag på mig promenaddojorna när jag och David åkte in till stan i Stockholm för att vandra runt på nationaldagen. Blev en ganska rejäl promenad från Gamla stan in till kungsträdgården och sen t-banan hem från östermalmstorg. Dock en halv hamburgare till lunch =/ Löpandet har blivit lidande nu p.g.a migrän igår och idag =/ fy fasiken. Men till fredagsmiddag blev det faktiskt en ruccolasallad med brie, tomater, rostade pinjenötter o lite annat smått och gott.

Hoppas huvudet är bra imorgon så jag kan ge mig ut och iallafall minst promenera en runda.


Vikten har legat stadigt på runt 63,5 - 64,1 varje morgon.

Nya löparbyxor iaf, stöööört sköna. Lever i stort sett i dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback