Inte ska väl jag....

Vara sämre än min gode vän Josefin? Hon har ju dragit igång bloggeriet så dår får väl jag också göra det! Just nu sitter jag i pyjamaströja (en blå med snobben) och träningsbyxor. Har ett jävligt sexigt diadem i håret också med lite snygga rödfärgsfläckar på. Men det är äkta falu-rödfärg,.. jolu gosse fint ska det vara.
 
Problemet med mitt bloggande är följande: Jag är egentligen inte speciellt rolig, jag är skaplig på att skriva, jag har inga snygga bilder på min dator och jag har inga speciella hobbys som jag är awesome på! Sedan lessnar jag jävligt fort.
 
Btw, infon till höger stämmer inte, jag är numera 23 bast! 
 
Men jag har ju faktiskt modellat, ajjemän! Skogaholms bröd var det här för! Det var under mina glory days!
Fick modellarvode o allt! Har även gjort reklam för Bonniers skolmaterial, det var allt annat än glory days så det får ni inte se ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback