Många nya nollor!

Blev utgång för mig ändå igår kväll, dock en lugn, blev hämtad av David vid 10. Ändå har jag idag jäätteont i halsen och vänster halsmandel är som en tennisboll! Men det kanske det är värt? Det var hur som skitkul att vara med igår. Man blev lite nostalgisk när man såg alla nya förväntansfulla systemvetare. Det var en helt annan känsla att nolla än att bli nollad, nästan roligare att vara på den här "sidan". 
 
Verkar vara jättemycket gulliga människor iaf så det ska bli jättekul att lära känna dom mer! Idag blir det vinfotboll en stund sen ska jag iväg och provrida en häst medan de andra drar på snerikes nation! :)
 
Mina fadderkompisar!
 
 
Hela blåa laget på rad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback