Babbel

 
Klev upp och skulle skjutsa David ut till E4an imorse där han skulle bli hämtad av jobbarkompisar. Plusgrader, snö och slask och inge trevligt alls! Precis när jag ska gå in genom dörren så får jag den största regndroppen ever i ansiktet. Kul!
 
Gick och la mig igen när jag kom hem och vaknade för en stund sen. Hade ont i halsen och ont i huvudet något brutalt och det kändes som att jag behövde dom där timmarna sömn (låtsas vi i alla fall!).
 
Var till Stockholm en sväng igår till Davids pappa och sambo och åt lite med hela familjen. Davids storasyster med sambo kom också ner för hon ska åka till sydamerika i några månader. Jag skulle också vilja åka iväg men nu har vi ju varit på både Kanarieöarna och Irland på ganska kort tid så det får väl duga ett tag :)
 
Idag får det bli en lugn dag, ska se om jag kan få tummen ur arslet och städa lite men det tvivlar jag på!
 
Bjuder på en finfin bild från nyår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback