2008-08-14

Har inte mycket att bjuda på idag tyvärr, men har varit en sväng på stan idag. Resultatet utav det blev:

Beiga chinos från Peak
Vitt ribbat linne från JC
Örhängen, armband och en ring från Dazzling
En söt väska som fick bli alternativet till chanelväskan i tidigare inlägg.
Ett par svarta tygskor

Sedan bar det av mot Spicy Cow med Anna och Josefin som en liten avskedsmiddag. Och som alltid går man ut därifrån med en mätt mage och ett leende på läpparna.

Imorgon bloggar jag från mitt nya place, ska försöka skaffa mig en skaplig kamera. Tycker själv att bloggar utan bilder är tråkiga att läsa. Kanske bättra på mina kunskaper i ps också.

/ No longer norrlänning

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Snäll du är! : ) Ja tack jag trivs jättebra! Har verkligen hittat min linje, och klassen är underbar (som du kanske läste, hihi). Du hittar säkert jobb fort! De har ju lite större utbud i storstan än lilla Bollan :p All lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback