2008-09-03

 Ska snart iväg o träna på friskis och svettis med Steffi igen. Dock skulle jag verkligen önska att jag kunde slänga på mig dessa träningskläder istället för mina fotbollsshorts och fotbollströja. Känner mig inte riktigt gympig i dom! 
 
Alla tre plagg är från stadium.
1. Svart träningslinne från Nike, 249:- 
2. Hood från Nike, 549:-
3. Trekvartsbyxor från Nike, 349:-

1147:- för hela kalaset! :) Får nog ta och springa in på stadium i slutet på veckan och inhandla lite nya träningskläder!

Kommentarer
Postat av: MH

Ja, de är absolut mina favoritpjucks ;)

Postat av: Pedersen

Det är faktiskt roligare att träna med snygga träningskläder, bara det att man känner sig snygg liksom :) Själv så shoppade jag regält billigt på Stadium, på barnavdelningen :p Trekvartsbyxor, linne och vattenflaska 299:- Allt i Nike! Thats nice price ;)

2008-09-08 @ 00:15:16
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback