En solig dag i Stockholm!

Jag och David åkte in till stan i strålande sol och åt thaibuffe till lunch på Mai Thai på Luntmakargatan. Farligt gott! Men det finns ju värre mat att stoppa i sig om man ska tänka på figuren. Sen åkte vi vidare till Medborgarplatsen och promenerade Götgatan upp till American Apparel. En livsfarlig butik med tanke på att man alltid har med sig något ut därifrån! Idag blev det en kort svart kjol med resår i midjan, perfekt till "bodysar" ! Fick med mig ett grått AA-fodral hem också!

    

I helgen blir det jobb för hela slanten vilket känns helt okej. Dock blir jag helt själv i lägenheten vilket känns mindre kul, men jag överlever nog en natt själv!

Kommentarer
Postat av: Ida

oooh, thaimat är verkligen det BÄSTA! nu blev jag supersugen på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback