Härliga dagar och långa väntetider!

Haft en bra dag på jobbet ännu en gång! Känns dock enormt konstigt att komma hem till en stor helt tom lägenhet som annars sjuder av ljud. Jag är inte en person som tycker om ensamhet, verkligen INTE! Ska försöka ta mig igenom natten med täcket virat runt mig och 4 stora kuddar som jag kan slå alla hemskheter som inkräktar med.

By the way så Hatar Jag SL (tänker inte bli en sån som klagar på kommunaltrafik jämt och ständigt) ! Men jag och Alexandra fick sitta ute i Arninge i 1 timme och fullkomligt, bokstavligen frysa fast i bänken under våra rumpor! Men ganska mysigt var det. Men sen när busshelvetet till slut rullar in har dom ju hittat den längst bak i garaget där den stått i 60 år. Gick inte att prata för det skaka och lät i den gamla bussen. Sen drog vi på hemköp i mörby centrum, köpte våra middagar och gick hem åt olika håll .

I love stockholm! ( I actually do! )



Min preppy workoutfit!

Kommentarer
Postat av: michelle

får man rabatt nudå om man shoppar loss på elgiganten :P hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback