Det gör mig förbannad!

Förra sommaren blev jag av med mina nya solglasögon för 2400 kr (jag vet, ingen normal köper dom). Jag hade ångest men bestämde mig för att jag skulle vara glad åt mina nya solglasögon som jag hade haft råd att köpa. Dom var helt sjukt snygga men efter tre månader någonting var det någon som tyckte att han/hon (nämner inga namn) hade rätt att ta dom. Detta hände på min arbetsplats och med tanke på att jag inte var säker på att jag inte hade tappat bort dom själv vågade jag inte polisanmäla. Kändes lite känsligt att börja anklaga jobbarkompis vilket man gör automatiskt då. Jag kunde ju fortfarande ha förlagt dom själv. Jag var hur som helst väldigt ledsen, jag hade köpt dom åt mig själv, inte åt någon annan.

Var nere o strosade på grillnatta här i Bollnäs när jag möter min gamla jobbarkompis i MINA solglasögon! Hur har man mage att göra något sånt här? Det gör mig ledsen, förbannad och åter ledsen! Bara jag tänker på det har jag lust att plocka fram slagträt! Och någon annanstans sitter någon snorunge och skrattar för att dom lyckats med något OLAGLIGT!

Jag kan i stort sett bara konstatera att mina solglasögon kommer aldrig skona mig från solen igen. Dessutom gör det ont att någon jag åt lunch med ibland, någon jag hade riktigt trevligt med på rasterna, någon jag litade på snodde dom.
Jag ångrar något fruktansvärt att jag inte polisanmälde detta, skulle så gärna sätta dit denna person! Även viktigt att visa att detta inte är något jag accepterar!


En svettig bild på mig i Rhodos maj 08, i MINA solglasögon.

Har du blivit av med något? Utsatt för brott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback