En dag i Sundsvall.

Klockan 9 satte vi oss i bilen och brummade upp mot sundsvall, ojojoj vad spännande det kändes. Jag har bara varit där 2 gånger innan och nu blir jag förmodligen sundsvallsbo :)

Första anhalten var skolan. Och det var inget man blev besviken över. Det mysigaste jag sett någonsin! Skolan är byggd som en liten miniatyrstad med olika hus och kullerstenstorg i mitten. Det överträffade helt klart förhoppningarna. Vi kunde inte gå in men vi smög omkring och kollade i fönstren som några andra fönstertittare ;)

Sen åkte vi allihopa (jag, mamma, mormor och morfar) ner på stan för en liten stadsvandring. Jättemysigt centrum och lite shopping kunde man ju inte låta bli ;) möjligtvis att fynden får komma upp på bloggen senare eller imorgon :)

Efteråt blev det mat på sjömärket i mellanfjärden.



En liten del av skolan!


Mormor och Morfar på sjömärket.


Getostgratinerad oxfile ;) Satt som en smäck!

Kommentarer
Postat av: michelle

åh sötaste farmor o farfar :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback