En lördagskväll utöver det vanliga!

Ja det måste ja då säga, att det finns få saker som ger så mycket skratt som sällskapsspel och vin! Det var så kvällen igår utspelade sig i Woxsätter hemma hos Josefins föräldrar! Jag, Josefin, Sara, Ida och.. Natalie efter många om och men. Bra att hon kom iallafall, det gillar vi!

Sällskapsspelet gick ut på att förklara ord för sin lagkamrat, och jag och Josefin fullständigt utklassade våra medspelare! Våra ordförråd är inte att leka med!

När kvällen började gå mot sitt slut var Natalies storebror snäll nog att skjutsa att hem mig i den värsta dimman jag nånsin sett, en jäkla tur att det inte var nåt på vägen för då hade det blivit roadkill fo shoe!




Natalie och Josefin!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Var gärna med i min TÄVLING på bloggen där du kan vinna lite produkter för nagelvård! :D

Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag (:

2009-08-23 @ 18:47:39
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-23 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback