It spins me around!

Hade en fantastiskt mysig kväll med Nathalie igår! Jag lagade ihop en riktigt god middag som vi tuggade i oss medan vi pratade om allt senaste skvaller i Bollan. (Inte för att jag har koll på så mycket) Men det är skönt att få en liten update. Blev en film lite senare och mycket prat och skratt, en välbehövlig vänkväll!

Den här hösten blev inte alls som jag tänkt mig, ser ut som att jag kommer att flytta norrut vilket inte fanns i mina vildaste drömmar, var när o hur får bli en liten överraskning :) Tänk vad mycket det finns att göra när man ska flytta, måste ta tag i det här vilken dag som helst nu! Har faktiskt varit på lite auktioner och sett att det finns så mycket  gamla möbler man kan måla om och sen är dom hur fina som  helst!



Väldigt vackert men lite för kallt för mig. Sen är ju kortet taget så det blir lite dystert, men ändå.



Typisk möbel man kan hitta i alla möjliga färger på auktioner och second hand butiker. mysig bild.




Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack så mycket! Matlagning är en av mina stora passioner i livet ;) Love it!



Vart ska du flytta och vad ska du göra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback