Jag har aldrig glömt vem jag var, har bara låtit det sova.

Hemflyttad till Bollnäs efter många om och men. Jag kommer nog aldrig härifrån! Behövde hur som helst hem ett tag för att finna något jag tappat under dessa 6 månader. Nämligen mig själv. Jag behöver hitta tillbaka till vem jag är! Men det är inte lätt att ha längtat i 1 1/2 år efter att flytta ihop med den man älskar. Nu flyttar vi isär igen med 30 mil mellan oss. Men vi klarar det!

Enough cry cry! Suttit och tittat på så ska det låta med mamma o tompisch och jag älskar det! Sitter o amatörsjunger högt och diggar som fan! Speciellt allt "gammalt" vem kan inte älska tidiga cher låtar och riktigt gammal "mjukrock"? Delar med mig av en favorit innan jag kryper ner i soffan igen!

Meat Loaf - I would do anything for love!



Kommentarer
Postat av: Pedersen

Väldigt starkt och bra gjort utav dig måste jag säga! Förra gången jag flyttade ifrån Bollnäs, första gången, så flyttade jag till Umeå och bodde där i 7 månader. Jag blev arbetslös, var själv hela tiden medan kompisarna jobbade eller gick i skolan. Jag blev deprimerad och mådde skit. Jag tappade också bort mig själv! Så efter 7 månader flyttade jag hem, med svansen mellan benen. Det kändes som ett "misslyckande" som att man inte "klarade utav att bo i en större stad och utan tryggheten".



Efter några veckor hemma och lite ompysslande av mamma så hittade jag mig själv tillslut. Och sedan bestämde jag mig för att söka utbildning. Det blir ju lättare att flytta när man ska börja plugga, då får man en klass, klasskompisar och en samhörighet. Det är väldigt viktigt! Och nu bor jag i Skara och trivs hur bra som helst.



Det jag vill säga med detta utdragna inlägg :p är att du inte ska känna något misslyckande. När tiden är inne och mogen så kommer du hitta ditt nya hem. Och det är inget fel med att bo i Bollnäs tills man kommer på vad man verkligen vill! Så länge man inte bor i Bollnäs i hela sitt liv, för då tror jag inte man kan utvecklas som människa, då blir man förståndshandikappad och alkoholist ;p



Ha det så bra!

Kram

Postat av: Favvisen!!

välkommen hem ;) tycker de räcker med de än ett enda långt utlägg om hur jag själv mår ;)

2009-02-28 @ 17:50:36
Postat av: Pedersen

Eller så kan man läsa och se poängen! (om man pallar det vill säga) Genom att höra andras erfarenheter, och jag vet själv hur jobbigt det är att känna ett misslyckande!

2009-03-01 @ 17:16:32
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback