Fredagkväll

Har tittat på så ska det låta med Fredrik och Hannele ( david pappa och pappas sambo) mycket mysigt! David är inne i stan o käkar på Fridays med grabbarna från gymnasiet. Jag vill också ha fridays! Egengjorda hamburgare med lökringar o grejer. Nej här sitter jag med mitt colaglas och ostkrokar! :) Men det är inte så illa det heller. Förhoppningsvis kommer David hem snart så jag slipper sitta här själv.

Jag har klurat aslänge på vad jag skulle kunna skriva om som skulle göra min blogg intressant. Men kommer inte riktigt på något. Mitt liv är rätt svensson samtidigt som det verkligen inte är det. Hmm..

Haha mitt lunarstormkonto finns fortfarande insåg jag precis :) Dissa facebook och köra lunar igen? Eller försöka att vara cool sthlmare o köra playahead? Finns det kvar? haha

Hittade lite bilder i gallerit på lunarstorm iaf :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback