Begravd i måsten!

Ja ni, idag är en riktigt köttig dag!! Jag läser alltså socialantropologi för er som inte vet det. (jaja, slå upp det då). På distans från högskolan i Dalarna, o inte ska jag klaga för det är väldigt intressant. Men, idag ska jag alltså läsa 4 stycken "pdf-böcker" om släktskap varav 3 st är på engelska. Och nu snackar vi inte fraser som I´m 20 years old and live in Sweden. needu, vi snackar: "heart of kinship, marriage has been relegated to the status of a quaint custom relevant to particular societies, rather than to universal truths." Och så fortsätter det i 180 sidor! Men smart som fan som jag är så rullar det på riktigt bra! Dock har jag en del kvar.

Imorgon förmiddag ska jag hämta mina nycklar! Japp, jag ska bo helt själv för första gången i mitt liv och jag läängtar!! Gjorde världens fynd igår! Nämligen en hel assnygg soffgrupp på Jysk för 4000!! Dock får jag inte plats med 3-sitsen så den säljer jag också har jag fått en 2-sits gratis! Så fiffig är jag. Även ett köksbord för 50-laapen på röda korset har inhandlats! Och en rosa toaborste :) Det är väl ungefär vad man behöver va?

Idag blir det inga bilder varken på mig eller annat! Jag är nämligen klädd i min mammas gråa adidaströja och ett par ruskigt fula mjukisbilder. Håret är otvättat och smink kan jag knappt stava till längre. Men bättring på den fronten är på gång! Orkade bara inte idag ;D Men ni kan få en bild på min rosa toaborste, ja den är fiin!!

 

Som min kära vän Anne uttryckte sig: Den kommer inte vara rosa och vit länge till ;)
Mohahaha, Discusting! ;)


Kommentarer
Postat av: anne

haha ;) lika sant som de sagt de :D

Postat av: Språkpolisen

Hur ser ett par mjukisbilder ut? Själv tycker jag snarare att det är disgusting...

2009-10-09 @ 18:24:25
Postat av: Malm

orkar inte svara, och inte orkar jag läsa mina inlägg innan jag publicerar dom heller (Och ja, jag förväntar mig ändå att läsarna ska orka läsa dom). Men det är tur att du rättar mig.. erik kanske? ;)

2009-10-11 @ 21:42:02
URL: http://johannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback