En höstig fredag!

Vaknade vid 8, (inte frivilligt) ringde ner till vaktmästaren på GHG bostäder och frågade om jag kunde komma i eftermiddag o hämta mina nycklar istället och det gick bra, sweet! Låg kvar i sängen o myste till kvart i 9. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen har jag seminarium. Sjukt nervös, är redan inställd på att bli sågad.

Efter det framåt eftermiddan åker jag och mor ner på stan för en eftermiddagsfika och lite mätning i nya lägenheten. Ska bli så kul att få titta igen utan alla saker där och få granska den riktigt rejält ;D

Tråkigt utan bilder jag vet, men bror kommer med min kamera ikväll så ni får försöka hålla er tills imorgon! :)

Pizza ikväll, jag har suktat efter snabbmat alldeles för länge nu, wiiie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback