Idag är ingen rolig dag.

För er läsare eller för mig. För idag är en tråkig dag. Har varit på sjukan på morgonen. Senare väntar att jag ska hämta mamma på jobbet och åka och hämta ett soffbord som står hos min mormor och morfar som senare ska fraktas till min lägenhet.

På schemat dessförinnan står PLUGG! Ett kompendium på 70 sidor om genusantropologi samt en 304 sidor lång bok om genusskapande hos gymnasietjejer. Sedan även en föreläsning.

Måste bara säga att jag har helt missat att robert pattinson (pattison), har hittat alternativa stavningar, var med i Harry Potter. Mm det var stort i min värld!

Får väl se om ni får höra något mer framåt kvällen om min omåttligt intressanta dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback